Walstroom
Restaurant
Havenmeester
Tankstation
Toiletten
Wastafels
Uw ervaringen over Jachthaven De Boekanier in Amsterdam delen? Dat kan hier. Plaats een review over de jachthaven zodat mede watersporters kunnen profiteren van uw ervaring als passant of vaste ligplaatshouder.

Meest recente beoordelingen

Astrid
Een jachthaven is een groot woord. Prima plek voor afgemeerde sloepen. Niet geschikt voor passanten. Faciliteiten niet aanwezig of ver onder de maat. Sanitair hebben we niet gebruikt, is belabberd en hangt met touwtjes aan elkaar. Staat totaal niet in verhouding tot het bedrag dat je moet betalen. Jammer want het is een prachtige locatie voor een verdere doorreis.
Gerda
Eh.....liggeld
Gerda
Slechte sanitaire voorzieningen -geen warm water vanwege kapotte boiler. Slechte steiger- en dan nog een behoorlijk leggeld durven vragen.

Jachthaven De Boekanier

Jachthaven De Boekanier ligt aan de zuidwestelijke kant van de Nieuwe Meer in Amsterdam. Door de centrale ligging vaart u onder meer eenvoudig naar de binnenstad, de Ringvaart, Westeinderplas en Kaagerplas.

De haven is goed bereikbaar met de auto via de A4 vanaf knooppunt de Nieuwe Meer. Het terrein biedt veel parkeergelegenheid. Per boot vindt u de jachthaven direct aan bakboord waanneer u vanaf de Ringvaart van de Haarlemmermeer de Nieuwe Meer opvaart. U kunt uw boot zowel in de zomer als de winter stallen en er is een onderhoudswerkplaats aanwezig.

Passanten zijn van harte welkom in de haven. Er zijn vele ligplaatsen voor kleine en grote boten beschikbaar. De Boekanier biedt goede sanitaire voorzieningen. Een groot voordeel is de brandstofpomp (diesel/euro loodvrij). Wanneer u onverhoopt binnen een straal van 1 km. zonder komt te zitten, komt een havenmedewerker naar u toe. In de havenbar 'De Hotspot' met terras kunt u terecht voor hapjes en drankjes. Zomers wordt er vaak gebarbecued.

Uw ervaringen over Jachthaven De Boekanier delen? Dat kan hier. Plaats een review over de jachthaven zodat mede watersporters kunnen profiteren van uw ervaring als passant of vaste ligplaatshouder.

Jachthavens en ligplaatsen in de buurt