Top 7 vragen

  1. Hoe plaats ik een review?

     

    1. Registreer binnen 1 minuut uw account bij Jachthaven.nl
    2. Log in en selecteer de jachthaven of ligplaats die u wilt beoordelen. Op de havenpagina vindt u vervolgens de groene knop: 'Plaats een beoordeling'
    3. Plaats een review op basis van 1 tot 5 sterren - bij ons zijn het kleine bolders - en beschrijf beknopt uw persoonlijke ervaring. Succes!

    Om een review te plaatsen hoeft u de jachthaven niet geboekt te hebben via Jachthaven.nl. Wij vragen u wel oprecht en eerlijk te zijn in uw beoordeling.

  2. Hoe annuleer ik mijn boeking?

     

    In uw Jachthaven.nl profiel vind u een overzicht van uw boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking annuleren’. Of stuur een email naar sales@Jachthaven.nl

    LET OP: u kunt een boeking tot maximaal 24 uur van tevoren gratis annuleren.

  3. Hoe boek ik een Jachthaven?

    Zoek eerst op de homepage naar uw locatie en/of jachthaven of ligplaats. U komt dan op een pagina met zoekresultaten, waarop u kunt filteren en sorteren. Bijvoorbeeld op de aanwezige faciliteiten. U kunt ook direct zoeken op de naam van een specifieke jachthaven of ligplaats.

    Heeft u de juiste jachthaven of ligplaats gevonden? Kies uit de lijst een jachthaven en klik hierop, vervolgens komt u op de pagina van de gekozen jachthaven of ligplaats. Hier kunt u een ligplaats voor de afmetingen van uw boot kiezen, klik vervolgens op de rode ‘boek nu’ knop. Wanneer u bent ingelogd, hoeft u alleen nog maar de juiste data van uw verblijf te selecteren, vervolgens klikt u op ‘volgende stap’

    Op de beveiligde betaalpagina kiest u een betaalmethode en uw ligplaats is geboekt! U ontvangt een bevestiging en een factuur per e-mail.

     

  4. Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?

    We sturen u een bevestiging per e-mail.

  5. Hoe wijzig ik een boeking?

     

    Hiervoor kunt u contact opnemen met Jachthaven.nl. U kunt ons bereiken op 070-3462283, via info@Jachthaven.nl of middels de whatsapp zoals vermeld op onze website. Wij helpen u graag verder!

  6. Hoe betaal ik mijn boeking?

    U kunt kiezen uit drie mogelijkheden: online betalen met iDeal, Paypal of creditcard

  7. Moet ik een account aanmaken om te reserveren?

    U hoeft geen account aan te maken, maar het is wel handig. U kunt dan namelijk al de vorige boekingen terugzien en gemakkelijk een volgende ligplaats boeken.


Vragen per onderwerp

Boeken

  1. Hoe annuleer ik mijn boeking?

    In uw Jachthaven.nl profiel vind u een overzicht van uw boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking annuleren’. Of stuur een email naar havenmeester@Jachthaven.nl of bel ons via 070-3462283

    LET OP: u kunt een boeking tot maximaal 24 uur van tevoren gratis annuleren. WIlt u uw boeking op de dag zelf annuleren, dan krijgt u het volledige bedrag terug gestort minus een reserveringsvergoeding van 5 euro voor de betreffende jachthaven.

  2. Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen?

     

    Het gebeurt niet vaak, maar waarschijnlijk is de e-mail in uw spam folder terecht gekomen. Om te voorkomen dat dit vaker gebeurt, voegt u Jachthaven.nl toe aan de lijst met veilige e-mailadressen.

    Natuurlijk kunt u voor alle zekerheid altijd contact met ons opnemen. Bel 070-3462283 of stuur een e-mail naar info@Jachthaven.nl.

  3. Waar vind ik de contactgegevens van de Jachthaven?

    Deze staan in de bevestigingsmail en in de boekingsgegevens in uw account.

  4. Hoe zet ik de reservering in mijn eigen agenda?

    Nadat uw boeking is gemaakt, kunt u deze in uw iCal, Outlook en/of Google Calendar opslaan. Dat doet u met een simpele klik op één van de knoppen.

  5. Mijn online betaling is mislukt. Wat nu?

    Dat is vervelend! Neem meteen contact met ons op. Wij kunnen voor u nakijken wat er precies is misgegaan. Bel 070-3462283, whatsapp of stuur een e-mail naar info@Jachthaven.nl.

  6. Is online betalen op Jachthaven.nl wel veilig?

    Ja, 100% veilig. Alle online betalingen worden namelijk afgehandeld door een zeer betrouwbare partij: Mollie.

  7. Met welke creditcards kan ik betalen?

    U kunt betalen met Mastercard, VISA en American Express.

  8. Hoe boek ik een Jachthaven?

    Zoek eerst op de homepage naar uw locatie en/of jachthaven of ligplaats. U komt dan op een pagina met zoekresultaten, waarop u kunt filteren en sorteren. Bijvoorbeeld op de aanwezige faciliteiten. U kunt ook direct zoeken op de naam van een specifieke jachthaven of ligplaats.

    Heeft u de juiste jachthaven of ligplaats gevonden? Kies uit de lijst een jachthaven en klik hierop, vervolgens komt u op de pagina van de gekozen jachthaven of ligplaats. Hier kunt u een ligplaats voor de afmetingen van uw boot kiezen, klik vervolgens op de rode ‘boek nu’ knop. Wanneer u bent ingelogd, hoeft u alleen nog maar de juiste data van uw verblijf te selecteren, vervolgens klikt u op ‘volgende stap’

    Op de beveiligde betaalpagina kiest u een betaalmethode en uw ligplaats is geboekt! U ontvangt een bevestiging en een factuur per e-mail.

     

  9. Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?

    We sturen u een bevestiging per e-mail.

  10. Hoe wijzig ik een boeking?

     

    Hiervoor kunt u contact opnemen met Jachthaven.nl. U kunt ons bereiken op 070-3462283, via info@Jachthaven.nl of middels de whatsapp zoals vermeld op onze website. Wij helpen u graag verder!

  11. Hoe betaal ik mijn boeking?

    U kunt kiezen uit drie mogelijkheden: online betalen met iDeal, Paypal of creditcard

Wijzigen & Annuleren

  1. Hoe wijzig ik een boeking?

     

    Hiervoor kun u contact opnemen met Jachthaven.nl. U kunt ons bereiken op 070-3462283, via info@Jachthaven.nl of de whatsappfunctie op onze website. Wij helpen u graag verder!

  2. Hoe annuleer ik mijn boeking?

     

    In uw Jachthaven.nl profiel vind u een overzicht van uw boekingen. Kies vervolgens de optie ‘Boeking annuleren’. Of stuur een email naar sales@Jachthaven.nl

    LET OP: u kunt een boeking tot maximaal 24 uur van tevoren gratis annuleren.

Reviews / Beoordelingen

  1. Hoe plaats ik een review?

     

    1. Registreer binnen 1 minuut uw account bij Jachthaven.nl
    2. Log in en selecteer de jachthaven of ligplaats die u wilt beoordelen. Op de havenpagina vindt u vervolgens de groene knop: 'Plaats een beoordeling'
    3. Plaats een review op basis van 1 tot 5 sterren - bij ons zijn het kleine bolders - en beschrijf beknopt uw persoonlijke ervaring. Succes!

    Om een review te plaatsen hoeft u de jachthaven niet geboekt te hebben via Jachthaven.nl. Wij vragen u wel oprecht en eerlijk te zijn in uw beoordeling.

  2. Kan ik een review verwijderen of wijzigen?

    Een review kunt u niet zelf verwijderen. Stuur uw verzoek naar info@Jachthaven.nl zodat wij het voor u kunnen doen. Ook kunnen we uw naam als afzender wijzigen naar anoniem.

  3. Waarom zou ik een beoordeling achterlaten?

    Wij willen graag dat iedereen geniet tijdens zijn of haar verblijf in een jachthaven! Als iedereen vertelt hoe zijn of haar ervaring is geweest, heeft niet alleen de jachthaven daar profijt van. U helpt ook andere mensen makkelijker een keuze te maken uit ons uitgebreide aanbod.

Account / Profiel

  1. Hoe maak ik een account aan?

    Klik op ‘Aanmelden / login’ op de homepage. In het venster dat zich opent kunt u een account aanmaken door uw e-mailadres in te vullen. Maak uw account compleet door het aan te vullen met uw bootgegevens, deze hoeft u dan bij het boeken van een ligplaats niet weer opnieuw in te voeren.

  2. Wat zijn de voordelen van een account?

    U heeft in uw account een overzicht van al uw boekingen. Daarnaast bent u verzekerd van een snelle afwikkeling van het boekingsproces doordat u niet alle gegevens opnieuw hoeft in te vullen.

    Met uw account kunt u ook meteen shoppen en profiteren van de exclusieve kortingen op watersportartikelen en kleding in de Jachthaven.nl Lounge!

  3. Kan ik mijn account verwijderen?

    Nee, verwijderen van een profiel op de site is niet mogelijk. Uiteraard passen we graag feitelijke onjuistheden aan, maar de kracht van Jachthaven.nl is net dat we een overzicht bieden van alle ons bekende jachthavens en stallingen. Als u geen aanvragen wenst te beantwoorden, willen we dat graag voor u automatiseren. U zoekt een oplossing voor de vele E-mails die u ontvangt. Wij ontvangen dus veel aanvragen voor bij u uit de regio. Botenbezitters orienteren zich bij u in de regio, en willen nou eenmaal een goed beeld krijgen wat er waar beschikbaar is tegen welke prijs. 

  4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’. Binnen enkele minuten ontvangt u van ons een reactie per e-mail. In deze e-mail vindt u een tijdelijk wachtwoord waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

  5. Moet ik een account aanmaken om te reserveren?

    U hoeft geen account aan te maken, maar het is wel handig. U kunt dan namelijk al de vorige boekingen terugzien en gemakkelijk een volgende ligplaats boeken.

Overig

  1. Ik wil mij afmelden van jullie nieuwsbrief, kan dat?

     

    Dat kan, maar u zou er ook voor kunnen kiezen minder e-mails te ontvangen.

    Onderaan de Jachthaven.nl nieuwsbrief kunt u zich afmelden. Wanneer u klikt op ‘Afmelden’, komt u op een gepersonaliseerde pagina waar u aan kunt geven of u veel, minder of helemaal geen e-mails van Jachthaven.nl wilt ontvangen.

  2. Waar vind ik het telefoonnummer van de Jachthaven?

     

    Wanneer u een boeking maakt via Jachthaven.nl handelen wij die voor u af: het is dus niet nodig de jachthaven te bellen. Mochten er problemen zijn, dan helpen wij u graag! Bel 070-3462283 of stuur een e-mail naar info@Jachthaven.nl of een appje naar de online havenmeester!